tisdag 13 januari 2009

Lite före & efter bilder..

Här ser ni det gamla förrådet som nu är renoverat och ni kan tro att det tog ett tag att ta sig igenom den tjocka väggen som leder in till butiken men skam den som ger sig!
Nu är det 20 mysiga kvadrat där vi har försäljning utav kläder för henne och vi bara älskar att vara i det "nya" rummet, en god atmosfär. Kolla in dom stora stenarna vi fick fram, häftigt va?
Ses i kväll igen då jag forhoppningsvis har lite nya bilder med mig hem ifrån butiken....
Kram på er alla....

1 kommentar:

  1. Hallojsan!!!
    Vad roligt att du kikade in hos mig så att jag hittade hit. Välkommen till bloggvärlden, den är underbar och rik kommer man knappast bli snarare fattig....man blir så inspirerad av alla fina bloggar och vill ha så mycket nytt.
    Vad jag fattar så har du en blomster affär? Det har jag med och det är så himla roligt....underbart att längta till jobbet varje dag!

    Ha det bra
    Pernilla

    SvaraRadera