lördag 10 januari 2009

Hade ju lovat mig själv...





att ALDRIG skapa mig en egen blogg, räcker gott och väl med dom som redan finns!

Erkänner..,

såg nämligen på Let´s Dance i kväll och fick för första gången nys om den otroligt kända bloggtjejen "Blondinbella" och hur jädrans rik hon har blivit genom sin blogg.
Jaha, kan hon så kan jag var min första tanke efter att ha spanat in hennes sida och en hel drös med intervjuer hon gjort i TV, hon har för katten blivit MILJONÄR på detta och en ålder på 18 bara.

Nu har jag ransakat mig själv och min ekonomi och jag är laddad till tusen, skall åka till stan i helgen och köpa mig en svindyr kamera, (max...4000 kr, mer har jag inte råd med) och träna upp fingerspetsarna för att förgylla min blogg med en massa goá rader om mig själv, min butiken och givetvis om mitt lilla renoveringsobjekt till boende. Här kommer lite bilder på butiken, Sköna & Gröna Ting, visserligen inte dagsfärska men vi får köra på dessa så länge

Vi ses alla bloggvänner ( joho, nu är det JAG som skriver det till ER..., lite coolt faktiskt)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar