söndag 11 januari 2009

Jippi..


Nu har jag varit iväg och köpt mig en NY kamera, nu är eländet över, kampen med den gamla och omoderna kameran är nu ett minne blott.


Batteriet är på laddning och det går ju alldeles för sakta.., vill ju fota NUUUUU!!

Snart kommer jag att få in sprillans nya bilder i från mitt hem och lite ifrån butiken och lova att ni inte kritiserar mig om dom nu inte är så proffsiga, jag är ju nybörjare!


Jag har haft 3 besökare och ni kan tro att det var som om jag vunnit på lotto, iallafall min reaktion blev så och familjen förstod inte det allvarliga i det...

-Det är ju BARA någon som varit inne ju, vad då då?!?!?


Bööö, ni fattar ju inte, var mitt svar tillbax och jag kände nästan att jag blev lite stött, som när man var en tjurig tonåring!

För mig är detta blodigt allvar..., så det så!


Ses snart med nya bilder och tills dess får ni nöja er med en gammal



Kram ifrån mig....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar