onsdag 21 januari 2009

Inte för att det säger er så mycket men nu har vi bestämt oss för att ta in skåpet i "lilla" rummet och ha mathantverk i det, tror det kan bli mysigt ( har ingen bild från detta rummet, visar er imorgon efter jag fotat....). Vi kom även på att vi skulle försöka få upp mer panelväggar, det är ett rent helvete varje gång man skall försöka få upp något på väggarna där inne..., tegelväggar! Byta ut några utav skåpen eller i alla fall får dom oxå få lite ny färg på sig..., får se vad det blir men nu har vi helt plötsligt satt igång ett JÄTTE projekt tack vare det här skåpet...., ja ja det är kul och små förändringar gör ju så mycket..., eller hur?
Ville bara visa er en mysig bild ifrån vår svart/vita hörna, själv gillar jag den söta bänken och hyllan väldigt mycket..., Miljögården.
Golvlyktan ifrån Affari är inte heller så tokig, syns inte så bra men i taket är där en massa hål och ni kan tro det lyser mysigt igenom dom, syns bättre när den placerad på en mörkare plats.
Idag tänkte jag försöka vara lite flitig med att ta tag i städningen, slutade lite tidigare idagfrån jobbet så då får jag passa på att röjahär hemma innan jag säckar ihop för kvällen..., skönt när det är klart.
Vi hörs snart igen och tills dess tar ni väl hand om er....
Kram Marianne

4 kommentarer:

  1. Kul att mitt tips kanske kommer till nytta, så fint det ser ut med de svarta och vita sakerna, jag får fortsätta längta efter den lilla kannan, kram Eva.ps. det är inte lätt att få iväg mina kommentarer, var tvungen att surfa via Mozilla Firefox.

    SvaraRadera
  2. Halloj igen! Så duktig du er på å oppdatere bloggen din. Skapet kommer til å passe fint i "lilla rummet", det blir nok kanonfint som allt annet.
    Kram Hilde

    SvaraRadera
  3. Ser jättefint ut på bilden med de svarta och vita sakerna. Själv gillar jag svart jättemycket men man vill nog ha ljust snart igen.

    Har fixat en länk till dej, skulle ha gjort det innan men skrev nog bara upp på en lapp. Blir sur på mej själv när jag ska hitta fina bloggar och så ligger det lappar överallt för man har så bråttom.

    Kram Åsa

    SvaraRadera
  4. Vad fint du har i din butik!

    Tack för dina fina inlägg, det är jättekul att läsa dina kommentarer på min blogg! Jag har gjort en lista på mina favorit-inredningsbutiker där, du finns inte på nätet va? I så fall så lägger jag upp dig.

    Kram!!

    SvaraRadera