måndag 26 januari 2009

Gullegrisen...

Nu tänkte jag ta med er på ett litet äventyr..., till drömbutiken för alla barn och inte minst för alla mammor, ( ja.., kanske pappor oxå..)!!!


I fredags var jag och hälsade på Gunilla som har denna underbara affär - GULLEGRISEN- och givetvis hade jag kameran med mig.., nuförtiden låter det så här...
-Ja ha, där kommer Marianne och kameran...
ÄLSKAR min nya kamera!!

Nä, åter till Eds nya leksaks och klädesbutik för alla underbara barn.
Gunilla öppnade sin butik i september förra året och ni kan tro det gick undan, har jag inte helt fel för mig så hade hon cirka tre veckor på sig att färdigställa allt innan öppning och hon grejade det.., galant!! Denna underbara säng som hänger i kraftiga rep skulle ju jag kunna tänka mig fast modellen större, visst är den vacker....



Leksaker, leksaker och massvis med härliga, färgglada leksaker och hon väljer dom med omsorg, mycket tar hon hem ifrån både Tyskland och Danmark....



Rosa till flickorna och blått till pågarna....



Kolla in denna underbara, gamla barnvagn...., synd den inte är till salu, då hade den nog stått här hemma hos mig..., hihi!!!!!



Super goá kläder ifrån märket Småfolk, härligt med mycket färger på barn och så gillar jag mönstren på alla deras kläder



Varför fick inte jag denna härliga "kallebil" när jag döptes, hur är det nu..., kan man inte bli döpt igen...?

I så fall vet ni vad ni skall köpa till mig, tycker den är sååå härlig!!!



När man är riktigt sugen på något gott men vet att du redan proppat i dig veckans ranson..., på en och samma dag, ta då fram detta fantastiska tårtfat och låt dig bara frestas...., jobbigt!!


Här har vi ju henne, Gunilla..., butikens ägarinna!

Ni hittar butiken på Storgatan, mitt i smeten och vill ni fråga Gunilla något men inte har möjlighet att ta er dit kan ni nå henne på tel: 0534-100 20


En riktigt super duper mysig tjej och jag önskar henne all lycka med sin butik!

Kram på dig Gunilla.....







1 kommentar:

  1. Hej ! Du har något att hämta hos mig om du vill ! Kommer tillbaka och tittar mer på ditt inlägg senare . Kramar Susanne / den gamla skolan

    SvaraRadera