tisdag 9 februari 2010

Fick ett fnatt...

efter att ha besökt en helt fantastisk blogg..., nämligen Bakfnatt!!!!

Ja jisses vilket sug jag fick när jag var där och hälsade på..., hela kroppen bara skrek:
GE MIG EN LADDNING MUFFINS!!!!

Så så fick det bli och jag vill tacka Hanna för alla inspirerande bakverk hon delar med sig recepten på och så har hon dessutom så vackra och enkla bilder på allt hon gör:)

Vill oxå passa på att tacka GEVALIA för dessa muffinsformar.., man fick en sådan om man köpte två paket kaffe och nu har tre sådana formar hemma.., hmm, hur många paket kaffe var jag då tvungen att köpa tro?
Den som gissar rätt först vinner en muffins., skickar den med posten:))))

Nääää.., skoj igen.
Har absolut börjat sätta sina spår av att gå hemma hela dagarna och det skall bli skönt att komma ut och jobba i två dagar nu.., tack och lov!!!

Psst.., glöm nu inte att hälsa på Hanna med bloggen Bakfnatt...!

Ha en skön kväll...
Kram




12 kommentarer:

  1. hei.
    nam nam altså,dette så nydelig ut,
    ha en skjønn kveld.klem fra sylvia

    SvaraRadera
  2. Jag har varit och tittat på hennes blogg.
    Super läckra bakverk och enkla fina bilder.
    Jag bakar för sällan för jag gillar inte disken.
    Fast jag har min specialmuffins också förstås..
    Gillar de där formarna att baka i muffisarna blir så stora så stora...och läckra
    Ha en skön kväll
    Annika

    SvaraRadera
  3. Hej på Dig
    Vilka goa muffins Du har bakat.
    Vart precis inne på hennes blogg och det var verkligen en härlig blogg. Blev genast sugen på o baka fast jag inte är direkt duktig på det.
    Vilken fin header Du har gjort!
    Ha det gott
    Kram
    Kicki

    SvaraRadera
  4. Ser supersmarrigt ut, osis vi bor så långt från varandra! ;o)
    Smaklig spis,
    kram Lydia

    SvaraRadera
  5. Nam, nå fikk jeg også lyst på muffins, de så bare sååååå gode ut:)) Tror jeg vil bake noen til morsdag som er til søndag:))Takk for tipset til bloggen Bakfnatt, en herlig blogg.
    Ha en fin kveld, titter snart innom igjen:)
    Klem

    SvaraRadera
  6. Hej! Det där såg gott ut!
    Fick ett tips av Ann Zetterlund via Facebook om din sidda och vårt gemensamma intresse för inredning.

    Jättefin blogg!
    Nu ska jag ta en rund och läsa lite äldre inlägg.

    //Britt

    SvaraRadera
  7. Hej Marianne,
    Jag skrattar så jag nästan kissar på mig,,,hahaha. Det blir 6st kaffe. Ska jag skicka dig hem adressen nu eller sen???Haha.
    E såå muffins sugen!!!
    Ha det gott, Nina

    SvaraRadera
  8. Hej! Du är pysslig du! Bakar och står i..:)Trälådan blev också jättefin, kul att återanvända!
    Vilka underbara vinterbilder du har tagit också! Synd att det är så kallt bara..
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  9. Får nog hälsa på hennes blogg..

    Ser mumma ut med muffins..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  10. Ojdå, Marianne! Missat några inlägg nu, märkte jag. Änglalådan blev ju helt underbar. Och muffins...hmmm, längesen jag bakade. Borde göra det oftare. Det är ju vardagslyx. Kramar från Camilla

    SvaraRadera
  11. Tack för tipset! Ska genast titta in där :)Kram

    SvaraRadera
  12. Marianne! Du kan inte gissa hur glad jag blev över att läsa först din kommentar och sedan detta inlägg! Så himla roligt att baklusten föll över dig =) Din blogg är väldigt härlig med otroligt vackra bilder!

    SvaraRadera