söndag 13 december 2009

GRATTIS TILL 1:A VINSTEN.....

Ja ja ja..., ajajaj, det var ju meningen att jag bara skulle lotta ut EN vinst men jag tycker ju så synd om er 88 andra som inte skulle få något så jag bestämde mig för två extra vinster.

Då blir det "bara" 86 stycken som inte får något, jisses vad många som ville vara med i tävlingen!!!

Tack snälla för alla hälsningar och goá kommentarer till mina senaste inlägg, ni är härliga ALLIHOPA!

Jag hoppas ni har haft en underbar helg med mycket gó mat och vila och vad jag kan förstå så har många av er varit och sett era älskade barn och barnbarn uppträda i vita lucialinnen och ljus i handen.., det har ju varit Lucia idag och det har jag knappt tänkt på ens...!
Idag har vi haft ett fantastiskt väder, strålande sol och nollan, vi passade på att fylla upp granris förrådet och en hel del mossa blev det oxå.
Har varit ute HELA dagen, när klockan var halv fem var det kolsvart och jag kunde inte kånka runt på granriset längre då jag inte såg ett skvatt.
Då é det gott att gå in och värma sig med en kopp te....

Nu skall jag inte plåga er längre utan nu hade jag tänkt presentera vinnaren av 1:a priset och det går till....(ni blev nerkastade på golvet allihopa iform av små, små lappar och så kastade jag ner en sockerbit och biten hamnade på en liten, liten lapp där det stod....)

1:a Pris

FARFARS STUGA GRATTIS TILL CIA!!!!!

2:a Pris

HUSET MITT I BYN

3:e Pris

SMULTRONLYCKA

Nu undrar ni ju vad ni har vunnit i 2:a och 3:e pris???

Jo, Huset mitt i byn kommer och få ett härligt paket med en något mindre zinkburk som visas på bilden med fransk text på.., grattis!

Och till Smultronlycka skickas det ett lite mindre paket med två snöflingor i zink som oxå visas på bilden..., grattis!!!

Ni kan maila mig era adresser på marianne_renard@telia.com och så lovar jag att skicka era paket så fort jag bara kan.


TACK ALLA UNDERBARA BLOGGVÄNNER FÖR ATT NI VILLE VARA MED!!!!!
Ha en fortsatt skön söndag och så tar ni hand om er..., riktigt ordentligt!

Kram kram
Marianne

10 kommentarer:

  1. Men Marianne...jag tror inte det är sant! va har jag vunnit hos dig? Jag blir så glad ja nästa överlycklig....jag mailar dig på direkten.

    Tack och kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Grattis till alla dina vinnare, så fina saker dom får. Nu vet jag tre som blir glada.
    Lussekram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  3. Grattis till vinnarna. Roligt med tur! Ha en bra vecka som kommer!

    SvaraRadera
  4. Ja, en bra helg har jag också haft. Spenderade den mesta tiden i butiken =)
    Fixade till blom-delen (fick nytta av fler trälådor från växthusen) igår eftermiddag/kväll och idag har jag fixat mitt skyltfönster. Det är sååå kul !!! =) Ska fortsätta med det i morgon eftermiddag (förmiddagen går åt till städ-jobb).

    Åh! Vad fint ni fått det i er källartrapp!
    Rena drömmen!

    Själv drömmer jag om att sätta tänderna (?!) i stugan vid växthusen. Hoppas jag kan sätta igång då dottern åker till sin pappa över jullovet. *spännande*

    Ha det finfint så ses vi snart!
    KRAM!

    SvaraRadera
  5. Ja, ja...vad är väl en natt på slottet??? ;o)
    Grattis till de lyckliga vinnarna!
    Ha en finfin vecka,
    lydia

    SvaraRadera
  6. Grattis alla tre till fina vinster..

    Och tack snälla Marianne för att du hade denna fina tävling..

    Kram
    Mia

    SvaraRadera
  7. Hej kära bloggvän!!
    Åååå vad jag blir glad!!
    Förstår inte hur det gick till!!Snöflingorna i zink kommer att bli jättefina här hemma!
    Förlåt att jag inte kikat in på ett tag!
    Har varit dålig på att blogga senaste veckan!
    Tiden räcker liksom inte till!
    Jag mailar min adress!!
    Hoppas du haft en toppenbra helg!
    Sköt om dig!
    Varma kramar!

    SvaraRadera
  8. Hoppsan hejsan här ser jag att jag missat en tävling.
    Grattis till vinnarna och vad gullig du är som fixade till extra vinster.
    Ha det gott:)

    SvaraRadera
  9. Stort tack!! Vilken underbar julklapp.

    Kram Cia

    SvaraRadera
  10. Grattis till vinnarna! Så mysiga bilder du har lagt ut. Jättefina
    Kram
    Åsa

    SvaraRadera