fredag 6 november 2009

Dan Reed is back.....

Kommer ni ihåg bandet Dan Reed Network ifrån tidigt 90-tal?
När jag hörde hans namn så var det ingen jag kom ihåg direkt men när jag fick höra hans gamla hits som "Get to you" och "Rainbow child" så mindes jag..., nostalgi och glädje!!!
Hittade en bild på nätet från 90-talet och ni har Dan Reed i mitten..., inte sig lik precis.
Idag har han inte ett hår på huvudet.....

Jannes bror Bengan har börjat att uppträda med Dan och i onsdags så uppträdde dom i Uddevalla på Mortens Krog och vi var ju bara tvugna att ta oss dit (i snöstorm...).
Det var bara så härligt att se honom igen, både lillbrorsan och Dan Reed. Hade ståpäls i två timmar och man mindes tillbaka till den gamla, góa tiden..., underbart!!

Här har vi honom idag, glá som en speleman bör vara....
Lillbrorsan Bengan och Dan, samspelta till tusen!!!!
Bengan tar ton......

Slut på nostalgikänslan och grabbarna tackar och bugar.....

Här har vi det TUNGA gänget..., Janne med lillebror och kändisen själv DAN REED!!!
Ni får kika in på You Tube och lyssna på hans nya och gamla låtar.....

En kväll att minnas....
Marianne hälsar med varsin kram




2 kommentarer:

  1. Vilken härlig kväll.. Trevligt med en bror som är musiker, det har jag med, fast min är saxofonist.. I morgon skall han spela med Triple & touch tex..

    Ha en bra lördag..

    Kram
    Mia

    SvaraRadera
  2. Kul kul!
    Låter som ni haft en riktigt bra kväll!

    Önskar dig en skön söndag!
    Kram!

    SvaraRadera