torsdag 26 februari 2009

Vi har någon att skylla på.....

Det var skönt att få veta att det inte bara var jag som hade dessa problem med att ta emot kommentarer, det är tydligen hos Blogger problemet var, alltid skönt att ha någon att skylla på!!!!

Tack för alla era fina kommentarer på lägenheten, alltid kul att få en respons på förändringar man gör, det peppar mig till att vara uppe till sena kvällar att måla och dona!
Nya framsteg varje dag men det tar sin lilla tid..., tre strykningar på allt och så väntan där i mellan.

Idag visar jag vårt vardagsrum och tjejernas små rum.., ja, dom är väldigt minimala i utrymmet men jag tror att vi skall lyckas få det mysigt ändå.
Den första bilden här under visar en del utav vardagsrummet och jag har hallen bakom mig..., é ni mé? Nu har jag hallen till vänster om mig och fotar in i vårt sovrum(öppningen till vänster..) och så har vi den stora tjejens rum in genom "minidörren".
Det rummet bestämde hon sig direkt för, det är ju blått och det är en färg hon verkligen gillar.
Här är nästan samma bild men här ser ni dom härliga halvmåne fönsterna, i alla fall halva halva..., hmm, låter knepigt!
Pärlsponten ser ni att den är dalablå och det var den färgen tjejen föll för.....

Nu har jag snurrat ett halvt varv och på motsatt sida har vi den lilla tjejens rum..., men hon föll INTE för färgerna där och det förstår jag henne..., svart och vit randigt!!
Nä.., där får allt bli vitt!!!
Det är det gamla köket så där finns den gamla diskbänken kvar men den river vi ut.
Ni får snart lite närbilder på detta.
Till höger skymtar ni köket....
Ja..., det är inte slut ännu, det finns gott om små utrymme kvar att visa men vi spar lite tills i morgon då ni får se fler bilder.
Nu öppnar jag butiken snart och det är dags att tända alla värmeljusen...., närmare bestämt 40 stycket..., myspys!!!!
Ha en fantastisk dag....
Kram Marianne


7 kommentarer:

  1. Hur stor lgh är det? Verkar så fin!!

    Men du, riva ut diskbänken? Är inte det lite synd?? Coolt som tusan ju!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej, vilket jobb ni gör, ser jättefint ut, jag gillar ju snedtak o lite annorlunda fönster, ser fram emot fler bilder, ha en bra fortsättning på torsdagen/Eva

    SvaraRadera
  3. Lägenheten ser jättetrevlig ut...och stor! :o)
    Lycka till med fixandet,
    Lydia

    SvaraRadera
  4. Vilken potential den har lägenheten, ser så mysigt ut! Härligt med alla värmeljus, ha det bra kram Eva.

    SvaraRadera
  5. Ser jättemysigt ut:) Skal bli spennande og se flera bilder.
    Kram Hilde

    SvaraRadera
  6. Försöker idag igen att kommentera, det krånglar hos många har jag märkt.

    Lägenheten är uuuunderbar, helt fantastisk. Vilken entré, vill gärna se mer från dem :)

    Kram

    SvaraRadera
  7. Vad fint det blir, ha en fortsatt mysig helg, kram Marie

    SvaraRadera