måndag 2 februari 2009

Sköna & Gröna butiken...

bjuder på lite bilder så här på kvällskvisten.....
Synd och säga att kunderna överfaller mig i dessa tider som januari och februari månad, lugnt attans och jag passar på att fortsätta mina övningar med kameran.
Det blir lite blandad kompott, allt ifrån chokladdoftande tvål till dom ljuvligaste änglarna..!

Ängel att hänga på väggen.., vit och vacker, såsom änglarna bör vara!
Prismaängel.., kolla in bilden, tyckte det blev häftigt med den ängeln som hänger bakom, den ser ut som en spegelbild utav den främre.., lite coolt faktiskt och bilden var väldigt välplanerad..., hihi!

Vår, vår, sköna vår.., vårkläderna börjar komma in nu och det känns riktigt skönt att få in lite färg igen!
Ta en kik på Staffs hemsida, där bjuds det på hela vår/sommar kollektionen och den är bara sååå härlig, vill ha ALLA deras kläder!!!


Tanken med denna bilden var att ni skulle få se vilken underbar utsikt jag har över sjön Stora Lee, den är min energikälla och jag älskar att stå vid fönstrena, bara njuta och upptäcka något nytt som sker med sjön varje dag, den är sig aldrig lik från ena dagen till den andra..., känner mig lyckligt lottad!!
Men ja ja, någon sjö fick ni inte se denna gången men tyckte bilden blev ganska mysig i alla fall.....

Pärlhyacinter i gosig korg..., oäkta dessutom och man har dom resten av livet.., känns helt ok att ge en liten extra slant för dom då.., eller hur?

Fräsch lykta i frostat glas, skenet blir så behagligt i sådana lyktor.., mysigt

Hmmm..., tvål som doftar choklad, kan det vara något?
Erkänner att jag varit sugen på att ta en munsbit oxå..., skulle den smaka choklad tro?
Doftar konditori och har väl aldrig gjort någon skada om det får göra det på ett dass?!?!?

En mysig "ta hand om dig själv hörna" med goá badsalter och tvålar, även kul att ge bort till en vän som kanske har det stressigt och skulle behöva lite lyx....
Nu tänker jag unna mig lite lyx..., hopp i bingen och få dom där timmarna sömn som behövs för att må som en prinsessa i morgon!!!
Hoppas ni alla haft en bra start på veckan och så tar ni hand om er..., allihopa!!
Kram Marianne

8 kommentarer:

  1. Dassdoft av den sorten låter ljuvligt!;-)
    Vackra butiksbilder överhuvudtaget!
    Fina besöksbilder också från "er" loppis!
    Den sjön- och så dom butikerna! Låter som en trevlig del av världen att bo i!;-)

    SvaraRadera
  2. Åh tyckte just att jag kände doften av dina chokladtvålar...och de doftade ljuvligt! :o)
    Gick in på Staffs sida, vill ha, vill ha!!! Ta din butik o flytta ner hit till Skåne vetjá, då hade du haft en stamkund på momangen! ;o)
    Nä, nu kallar bingen.
    Söta drömmar,
    Lydia

    SvaraRadera
  3. Men himlarns vilken aktivitet det är på dej då. Roligt med inlägg hela tiden. Synd med lite kunder men det är det ju denna tiden på året. Men det positiva är ju att du får träna att fota. Ska köpa en kamera men vet ej riktigt vilken sort än.

    Bilden med prismaängeln blev superläcker.

    Kram Åsa

    SvaraRadera
  4. Hoppas man kan komma förbi din butik nångång... är dock dålig på att åka norrut förutom till Sthlm emellanåt.
    Jag känner inte tjejen som har A mouse.. men var faktiskt på väg dit igår! Sen fastnade vi i Qvesarum...

    Kram!

    SvaraRadera
  5. Takk for koselig kommentar hos meg!
    Mange fine bilder her, perlehyacinter er jo bare så fine :)

    SvaraRadera
  6. Synd du har butiken så långt bort ! Kramar Susanne / dem gamla skolan

    SvaraRadera
  7. Du är ju så duktig på att ta fina bilder! Det är sånt som håller humöret uppe efter en dags arbete :o)Ha en trevlig kväll önskar Eva.

    SvaraRadera
  8. Tvålarna ser så härliga ut att jag nästan vill smaka. Jättefina bilder med massor av inspiration.
    Hälsningar
    Jessica

    SvaraRadera