torsdag 5 mars 2009

Välfylld butik igen....

Det är härligt att komma till butiken
igen.., den är fylld med nyheter och alla kunder är minst lika glada som jag!!

Känns som om våren lurar runt hörnan.., även om man vet att det kommer att komma bakslag flera gånger om så känns det ändå skönt och veta att den snart är här..., alldeles snart!

Mycket nytt har kommit som sagt och ni kan tro att det är tjusiga grejor och vi alla frossar i gosakerna.
Igår kom det ifrån PB Home och det är ju första gången vi samarbetar med dem och tyvärr började det inte så bra...
Deras orderbekräftelse dom hade skickat oss var med danska priser och det stod jag och prisade upp alla varorna med igår kväll och jag tyckte nog att en del var ganska så billigt.

Imorse fick jag alltså prisa om allt och tror ni att jag var glad över detta..., nääää!
Men men.., nu kör vi på , glada i hågen och så väntar vi bara in dom sista grejorna ifrån Design & Country House och dom kommer imorgon.

Här kommer en hel parad med bilder ifrån butiken....









Ses snart igen....
Kram Marianne











13 kommentarer:

  1. Hej ! WOW så mycket fint det har kommit in. Glasburkarna med lock är ju jätte snygga vad kostar dom??? Kram Christa

    SvaraRadera
  2. Oj, vad mycket fint som kommit in.
    Inget roligt att behöva göra om alla priser.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vilken fin butik du har! Hoppas man kommer förbi nån dag...

    Kram

    SvaraRadera
  4. Det måste vara underbart att jobba med så mycket vackra saker! Ha en bra kväll, kram Eva.

    SvaraRadera
  5. hej måste bara såga att ni har en underbar fin affär...och hoppas att jag kommer dit snart,,,,ha en underbar fredag,,,carro

    SvaraRadera
  6. Ååå, nå kommer jeg snart ned en sväng igen. Så mye fint, får beslutsångest:)
    Slit deg ikke helt ut nå!
    Kram Hilde

    SvaraRadera
  7. Oj, så mycket fint. Tänk om man hade bott nära er.....
    Må så gott/Lo

    SvaraRadera
  8. Jösses så mycket fint!! Man får allt lite vårkänslor!
    Mvh Ellinor på Gillberg

    SvaraRadera
  9. åhhhhh, så mycket härliga saker ni har fått in. Glas burkarna är min favorite oxå, vill ha!!! Det kan ju bli lite knepigt med växelkursen ibland, beställer ju från sverige och dollar/kronan åker ju upp & ner som en jojo, fast just nu är det till våran fördel over here.....
    Ha det gott å de!
    Helene

    SvaraRadera
  10. Hejsan! Åh vad massa fina saker som finns i butiken! så synd att man inte kan kika in! Linnena är helt underbara! precis min färg! blev så glad när jag såg att de var lila!! Jag skulle skrivit till dig tidigare med det har varit en halvtosig vecka!
    Aha, så de bor i Bjärred! haha jag vet inte om jag kan säga att det är mildare breddgrader här precis, det blåser riktig storm här!! Trevlig helg och tack än en gång!! Tänk så roligt det är att vinna:) Kram på dig!!

    SvaraRadera
  11. Himmel vad mycket fint du fått in, älskade zinkkrukorna/vaser & orkideerna med krukor + de blåvita hjärtana.....vill ha alllllt ;0)
    Trevlig Helg !
    Kram Nettan

    SvaraRadera
  12. Hej! JO du nog har jag det alltid. Flyttlådor, städ, rensning, en panna som är lagad igår. Elementena i köket och badrummet fungerar inte, försöker att lufta dom men inget händer. Inget pys inget vatten och rörmokaren har åkt till fjällen.! :-(. Åh målar, jag vill också måla och strunta i allt som har med flytt at göra hahha. Ja jag såg att det kommit in så mycket fint. Bra då vet jag hur stora dom är o vad dom kostar, dom är jätte fina burkarna. HAHA jasså du är slö hihi ja det får man vara ibland. Skylta hinner du ju säkert med sen. Japp du får ta dig i kragen jag ska väl fortsätta att bråka med värmen här, blir galen. Vi får hoppas att tapet shopen har öppet :-). Ha en bra dag du med och en trevlig helg. Kram Christa

    SvaraRadera
  13. Ja du, danska kroner...jag minns när de i Helsingör sa att vi växlar rätt över, en krona för en krone...det är för mycket jobb med all växling. Det säger de inte idag!
    Jättefina saker ni fått in! :o)
    Ha en riktigt härlig helg,
    Lydia

    SvaraRadera