tisdag 13 januari 2009

Skönt att vara tillbax...

till butiken igen efter en lite längre ledighet, ett gott tecken på att man trivs utmärkt med sitt jobb!!!
Det första jag gjorde när jag kom var att plocka upp min nya kamera och sen var det bara att plåta på attans, min käre kollega fick inte en syl i vädret..., stackars Inga.
Här kommer dom första färska bilderna ifrån butiken, hoppas dom kan inspirera er till något kul!

Älskar verkligen jumbomuggarna och jag skämtade med ena tjejen här hemma en morgon och dukade med en sådan till henne och frågade om hon ville ha en mugg med O´boy..., hon trodde hon hamnat i himmelriket men med en osäker röst frågade hon
-får jag hela muggen full då?!?!?

Myrten, underbar grön växt, kan frossa i dom och den vita krokusen som snart skall till att slå ut ger en försmak av våren.....

Idag fick jag verkligen frossa i vår/sommar kataloger, det ger en härlig kick att få sitta med en god kopp kaffe( icke jumbo, det pallar inte magen...) och bläddra bland alla nyheter.
Undrar så vad som erbjuds på Formex i år.., nyfiken!

Ja, finns bara ett ord att säga om denna tavla..., Vacker!

Ja ha.., nu var det dom där myrten igen men visst är dom väl mysiga!!!

Vackrast måste väl ändå vara.., vita ljus!!!!

Kul att ni ville titta in en sväng och hoppas ni lämna mig några rader, blir sååå glad då!
Nu är det dags att hoppa i sovsäcken men vi ses i morgon igen, tills dess önskar jag er alla
SOV GOTT





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar