tisdag 14 juli 2009

En liten hälsning....

från mig till er alla!!

Inläggen blir färre nu på sommaren men jag har er i tankarna dagligen!
Nu hoppas vi bannemej att solen snart kommer tillbaka för nu känns det tjatigt med allt vatten som flödar överallt.

Idag kommer jag att få Stockrosor med posten som har "åkt" hela vägen ifrån Skåne, tänkte göra ett försök till överlevnad här uppe i Dalsland.
Stockrosor är en vacker och ståtlig blomma och jag hade en del när jag bodde i Skåne.

Bilden bjuder på rosor och med den önskar jag er en fortsatt skön vecka och ta väl hand om er.
Hörs och ses snart igen...

Kramar
Marianne

7 kommentarer:

  1. Trevligt se dig här! Närhelst!;-)
    Förstår om du vill hämta lite Skåne till dig = Stockrosor!;-) Lycka till med dem! Håller tummarna för dem!

    SvaraRadera
  2. Hej! Hoppas allt är bra med dig! Underbara rosor du visar. MINA favorit blommor och i rosa! Nice. Stockros är en underbar blomma det med. Hoppas du lyckas med dom. Ha en bra dag. Kram Christa

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Här har vi fått lite sol de sista dagarna, hoppas det klarnat hos dig i Ed oxå!
    Är så skönt att få vara ute och greja i trädgården igen =) Fast idag går dagen åt till att lära sig dekorera tårtor, min syster som håller en liten kurs. Ska bli kul!

    Fin bild du bjuder på!
    Ha det så gott!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Jo det var ett tag sen! YES vi har nu flyttat och allt har gått bra, vi trivs inte dock! Kan bero på att man nu sitter i en lägenhet och vill ha hus som vi hade där uppe. MEN det löser sig väl! ja du om man hann göra allt! det hinner man inte och jag har väl också blivit sämre på att besöka allas bloggar, måste ju vara för att det är sommar hahha. WOW grekland är fint, där har jag varit 3 ggr. Önskar dig en fin sommar och hörs snart igen! kram

    SvaraRadera
  5. Så fina rosor, och jag är oxå förtjust i stockrosor. Gärna mörkt röda...ha en skön helg och må solens strålar skina på dig! Kram Eva.

    SvaraRadera
  6. Hejsan Marianne!
    Stockrosor ja, visst är det fint! Vi har varit i Danmark på semester och där står de stora och ståtliga i var och varannan trädgård och växer i till synes ingenting. De verkar så anspråkslösa, tills jag försöker i vår trädgård...då kinkar de! :o)
    Ha det så jättebra,
    Lydia

    SvaraRadera
  7. Halloj, Wandels Handel heter loppisen i Mellerud som jeg pratade om. Hoppas du hittar den:)
    Kram Hilde

    SvaraRadera