fredag 26 november 2010

Julmys hos Lena & Anders....

Nu är det välfyllt och julstämningen är på hög nivå ute på Mellbyns Allehanda.
Direkt som man stiger in genom dörren doftar det härlig jul och man känner sig så välkommen...!

Öppettider under jul:

27-28 November
4-5 December
11-12 December

Välkomna dessa dagar mellan 12.00-17.00

Häng med in i loppisbutiken och få skön julinspiration.....
















Hoppas ni njöt av rundturen hos Lena & Anders som vill önska er alla en härlig advent ♥
Nu skall jag ta tag i ljusstakarna här hemma, göra en grundlig besiktning innan dom hamnar i fönsterna.
Ha nu en UNDERBAR 1:A ADVENT mina vänner.
Kram
Marianne


















8 kommentarer:

  1. Oj vad man blev sugen att vandra runt o bara njuta av allt det juliga som fanns.
    Jag får nog upp o tjuvkika på mina tomtar--- men DE SKA inte fram förrän till lucia, så de så
    Ha de gott i adventsmyset
    Ninne

    SvaraRadera
  2. Vilket härligt inlägg = )
    Va bra att du skriver in deras öppettider!
    Nu min kära vän så har jag köpt mig en kamera...med lite mer lull lull än den som jag har haft tidigare = )
    Men behöver lite hjälp med att se motiven!
    Kommer att höra av mig inom kort!!!!
    Love you!

    SvaraRadera
  3. Hade blivit pank i den affären kan jag säga.
    Nu undrar jag var min kyrka är???
    Varför slände jag den?
    Hoppas allt är väl med dig???
    Önskar dig en skööööön och härlig helg
    Annika

    SvaraRadera
  4. Tack för julinspirationen! :)

    Önskar dig en skön första advent!
    kram.

    SvaraRadera
  5. Det såg ut som en jättemysig loppisbutik, får nog bli en tur nån helg om vädret tillåter. Idag är det snöyra här, men man får sitta inne och mysa. Ha en trevlig första advent. Kramar från oss.

    SvaraRadera
  6. Hej Marianne, här fanns det många saker som hade passat i mitt hem hihi. Gillade alla silversaker.
    Kram på dig/Ingela.

    SvaraRadera
  7. Där skulle jag trivas att gå runt och titta och klämma lite...
    Ha det gott:)

    SvaraRadera
  8. Jag var där en tur i lördags efter jag stängt butiken. Fösta gången för mig, jättemysigt var det och bra priser.Fick handlat mig en adventsstake,stjärna ett par söta ljusstakar och dukar allt för det facila priset 135 :-

    SvaraRadera