fredag 2 december 2011

En dröm blir verklighet!

Hej allesammans!

Det var väldigt längesedan jag visade mig här och det har funnits många olika anledningar till varför jag varit osynlig.

Som bilden avslöjar så är jag pågång och starta min alldeles egna Loppis & Second Hand.
Vilken grej...., att få springa runt på auktioner och målet med fyra-sex timmars fördriv på auktion är att fylla bilen till MAX:))
Kan ni tänka er vilken dröm!!!!

Jag ser fram emot nya äventyr efter två års vila, jag har energi till tusen så det skall bli gott och röra på dököttet igen!

Har ni det bra därute, jag sänder med varsin BAMSE kram till er alla och så lovar ni att ta väl hand om er under jul.
Vi ses snart igen.....

Kram
Marianne

16 kommentarer:

  1. Så roligt och spännande.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  2. Helt otroligt!
    Jag tänkte på dig igår, vart tog hon vägen?
    Vad kul det blir toppen bra för dig.
    skall bli kul att följa med på den här resan.
    Ha det gott
    Annika

    SvaraRadera
  3. Det var roligt att höra. Lycka till och hoppas att det går bra.

    Monica

    SvaraRadera
  4. lycka till..blir säkert intressant och kul.
    ~marita~

    SvaraRadera
  5. Men vad kul!! En önskedröm . Gamla saker är väldigt kul.

    Kram

    SvaraRadera
  6. vad kul, spännande och härligt!! Kommer att gå bra det där =)

    Ha nu en fin lördag..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  7. Lite av din energi känner jag att jag behöver. Säger bara lycka till
    Kram

    SvaraRadera
  8. Vad kul, all lycka till med framtiden! Roligt att hitta ett nytt inlägg också.
    Må gott!
    Kram från Sandra

    SvaraRadera
  9. Bravo!!!!!Härligt med kvinnor som lever ut sina drömmar!!!!
    Kramar och tusentals lycka till!!
    Anne-Lie

    SvaraRadera
  10. Så roligt, har faktiskt undrat var du tog vägen, har varit inne med jämna mellanrum och kollat din blogg, ska bli kul att följa det nya du öppnar! Kram Iréne

    SvaraRadera
  11. Tittar in och önskar dig en fin 4'e advent samt en fin julvecka. Här har nu också kommit snö vilket gläder mig..:)
    Många vinterkramar från Maria ♥

    SvaraRadera
  12. Men vad roligt!! Önskar dig all lycka till med detta äventyr...=)

    Vill också önska dig en God Jul och ett Gott Nytt År!
    Kramar Therese

    SvaraRadera
  13. Ha en fin fortsättning!
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  14. Väntar på detta...vet att det kommer att bli mkt bra. Lycka till o jag kommer att besöka dej!! Hälsn Birgitta i Mellerud

    SvaraRadera
  15. God fortsättning på det nya året önskar jag dej.

    Kram Åsa

    SvaraRadera
  16. Härligt att se att du har nya projekt på gång, Marianne!
    Lycka till med affären, och ett riktigt gott 2012 önskar jag dig!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera